
 

 
 
 
Rome, October 8, 2004 – The newspaper report published today regarding an offer from an 
Egyptian company for the acquisition of Wind is completely unfounded. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


